17-18   marca   2017   Łódź
Kongres   Polskiego   Ruchu   Motocyklowego

W dniach 17-18 marca roku 2017 w mieście Łodzi odbył się wiosenny kongres Polskiego Ruchu Motocyklowego . Na spotkanie przybyła zdecydowana większość klubów zrzeszonych w PRM . Pojawiły się też nowe kluby .

29   kwietnia   2017   Cmentarz   w   Braniewie

29 kwietnia 2017 roku udaliśmy się wspólnie z Klubem Motocyklowym ORZEŁ z Elbląga oraz z przedstawicielami Klubu Motocyklowego RAST z Kętrzyna na Cmentarz Żołnierzy Armii Radzieckiej w Braniewie . Jak co roku pojawiają się na nim nasi znajomi motocykliści z Rosji . Podczas uroczystości składane są kwiaty pod pomnikiem poległych oraz pod pomnikiem gen Andersa . W tym roku pogoda nie dopisała zbytnio , jednak daliśmy radę . Z cmentarza w Braniewie udaliśmy się w dalszą podróż . Plan – Przejście graniczne TERESPOL . To jednak już inna historia .

29-30   kwietnia   2017 .
Wycieczka
BRANIEWO  - SOKOŁÓW PODLASKI -  MIĘDZYRZEC PODLASKI  - TERESPOL -  WARSZAWA -  MORĄG

Zakończywszy wizytę w Braniewie udaliśmy się w dalszą drogę . Kierunek Terespol . Pogoda bardzo sprzyjała motocyklowym wojażom . Temperatura około plus 6 stopni , silny wiatr i deszcz . To coś dla nas .Na pierwszy dzień punkt docelowy Sokołów Podlaski . Nocleg w Sokołowie i dalej w trasę do Międzyrzecza Podlaskiego . Kilka kilometrów przed celem zauważyliśmy przyczajony na poboczu radiowóz „DROGÓWKI” . Tenże pojazd ruszył za nami i tak nam towarzyszył do celu czyli na rynek w Międzyrzeczu . Tam pojawiły się jeszcze inne pojazdy tej samej instytucji . Legitymowanie i wypytywanie o „ NOCNE WILKI ” , cel przyjazdu itp. Następnie dołączyliśmy do klubu PANTHER MC i udaliśmy się w dalszą drogę . Podczas przejazdu do przejścia granicznego w Terespolu trwały dalsze kontrole . Przybywało tylko kontrolujących oraz rodzajów służb . Paniczny strach „WŁADZY ”przed kilkoma motocyklistami pragnącymi uczcić pamięć swoich przodków potęgował się coraz widoczniej . Przejście graniczne i tam długie oczekiwanie . Przejeżdżający motocykliści kontrolowani skrupulatnie . Wreszcie ruszamy , cel Warszawa . W Warszawie złożenie kwiatów i zapalenie zniczy na GROBIE NIEZNANEGO ŻOŁNIERZA . Ruszamy do domu a nasi znajomi z Klubu NOCNE WILKI ruszają dalej „NA BERLIN” . W warszawie dołączyli do nas nasi przyjaciele z klubu MOTOCYKLIŚCI ŻYRARDÓW .Ruszamy w stronę domu .Oczywiście do granic Warszawy towarzyszy nam radiowóz „DROGÓWKI ” .

14-15   LIPCA   2017   Białostocka   Wyprawa.

Dnia 14 lipca 20-17 roku wyruszamy do Białegostoku . Nasz cel to zapalenia znicza w miejscu wiecznego spoczynku Rafała-SANDAŁA Brata Klubowego z Islandii . Podczas wyprawy wspierali nas członkowie CHAPTERU KM SZERSZEŃ ICELAND ORAZ PRZYJACIELE z Klubu Motocyklowego NIEDŹWIEDZIE PÓŁNOCY Z Suwałk . Z cmentarza wyruszamy zapoznać się okolicami Białegostoku i tam zastajemy na noc. Obóz rozbijamy u poznanego miejscowego motocyklisty Adama . Tam bardzo milo przy ognisku spędzamy czas . Rano zbieramy się do wyjazdu a tu niespodzianka . Taka mała awaria koła , Powietrze z Intrudera poszło sobie na spacer. Szybka naprawa i ruszamy w drogę powrotną . W czasie powrotu oczywiście skręcamy na Strękową Górę – Polskie Termopile.

5   sierpnia   2017   MOTOPIKNIK   Małdyty .

11-13   sierpnia   2017   MOTO-SPĘD .

Co tu się rozpisywać . Impreza , pogoda , ludzie wszystko zajebiste .

09.  09.  2017   ŻYRARDÓW - ŁÓDŹ.

06-07.  10.  2017
KONGRES   POLSKIEGO   RUCHU   MOTOCYKLOWEGO   1978.

W dniach 6-7 października 2017 roku w Mierzynie koło Międzychodu odbył się jesienny Kongres POLSKIEGO RUCHU MOTOCYKLOWEGO 1978 . Na spotkaniu pojawiła się zdecydowana większość klubów zrzeszonych w PRM . Podczas obrad 3 kluby zostały przyjęte do rodziny Klubów Polskiego Ruchu Motocyklowego 1978. Natomiast 5 klubów uzyskało status kandydata . Zapadły też ustalenie dotyczące przyszłorocznego zlotu z okazji 40 -lecia PRM 1978 .